U plasticu ùn hè micca à a moda: i cunsumatori sustenenu a pelliccia naturale, a pelle è a lana

U plasticu ùn hè micca à a moda: i cunsumatori sustenenu a pelliccia naturale, a pelle è a lana
F International Fur Association IFF u 19 di Maghju
微信图片_20210607194347
Puderete ghjustu avè lettu un raportu in cunferenza di stampa intitulatu "pelliccia di prutezzione di l'ambiente", è suspirate à u "prugressu di i tempi". Ma pudemu piglià cinque minuti per calmassi è fighjà sta "questione"
Washington, DC u 22 d'aprile di u 2021, l'alleanza di fibre naturali hà publicatu un inseme di l'ultimi dati di l'indagine d'opinione publica, chì mostranu chì a ghjente sustene generalmente l'usu di fibre naturali, cumprese a pelliccia naturale. Malgradu decennii di campagna "anti fur" da un picculu numeru di attivisti, a furta hà sempre un forte sustegnu publicu, chì ùn pò più esse ignoratu. U novu sundaghju sustene a longa cunclusione di Gallup chì più di a metà di i rispondenti cunsideranu a furia "moralmente accettabile".
In i risultati di sta indagine d'opinione publica:
U 61% di i cunsumatori sò d'accordu o fermamente d'accordu chì "i marchi è i rivenditori ponu aduprà materiali basati annantu à l'animali in modu responsabile, cum'è cuir, lana, pelliccia è seta".
U 62% di u publicu cunsidereghja l'acquistu di pellicce certificata umana è sustenibile, mentre solu 16% ùn a farianu.
60% pensanu chì e marche è i cuncettori devenu esse autorizati à aduprà pelliccia naturale, mentre solu 12% ùn l'anu micca.
Da u puntu di vista di a Cina, a Cina hè u più grande locu di trasfurmazione di pellicce di u mondu, è u più grande locu di allevamentu di l'animali di pelliccia di u mondu è u più grande locu di cunsumu di pelliccia. L'industria di a pelliccia hè una industria chì richiede assai travagliu, chì crea assai opportunità d'impiegu è una industria impurtante per l'agricultori per diventà ricchi è guadagnà redditu. Inoltre, a Cina hè una sucietà materialista, cù i so valori è a so cultura sociale, è i cinesi anu un cuncettu raziunale di sviluppu durabile in linea cù a realtà è a basa obiettiva.

微信图片_20210607194932
In l'ultimi anni, alcune marche anu annunziatu di smette di aduprà a pelliccia naturale è di passà à a pelliccia artificiale. Per un tempu, "fur artificiale" hè diventatu u prunome di "prutezzione di l'ambiente", è ancu un tipu di propaganda è metudu di marketing di alcune marche. Tuttavia, sta pratica hè cuntraria à l'attitudine di u publicu versu a pelliccia naturale, è và ancu contr'à a tendenza suciale di u sviluppu durevule.
I tessili sintetici basati nantu à i plastichi, cum'è a pelu artificiale, sò una causa impurtante di inquinamentu marinu. U compostu ùn pò micca esse degradatu naturalmente è libererà particelle plastiche, acqua inquinante è oceanu. Se e tendenze attuali di pruduzzione è di gestione di i rifiuti continuanu, si stima chì da 2050, circa 12 miliardi di tunnellate di rifiuti plastichi saranu sepolti o sparsi in tuttu l'ambiente naturale.

微信图片_20210607194937
Ùn sò solu l'oceani chì si trovanu di fronte à l'impattu di l'inquinamentu da l'industria. Un altru studiu di l'ONU in u 2019 hà cunclusu: "a moda conta 8-10% di e emissioni mundiale di carbonu, più cà tutti i voli internaziunali è u trasportu marittimu cumminatu". Dunque, sta pratica di favurisce a "moda plastica" cum'è moda verde hè senza dubbitu "puntà u cervu versu u cavallu". Tuttavia, i tessuti naturali chì sò veramente benefiziali per l'ambiente sò ingannati da i media è incompresi da u publicu sottu u marketing commerciale.

微信图片_20210607194941
Da u puntu di vista eticu, l'usu di l'animali da l'omu hè in ligna cù i fatti ogettivi. Ùn ci hè nisuna differenza essenziale trà pelle, pelliccia, lana è animali comestibili umani. Laofoye Lagerfeld hà dettu una volta chì tutte l'accuse devenu affruntà un urigine di basa: "l'anti fur ùn hè micca un prublema per mè, finu à chì e persone manghjanu sempre carne è usanu u pelle".
Chì hè l'attitudine di e marche internaziunale versu u pelu? Sia LVMH sia Kering anu appruvatu un prugettu chjamatu "Furmark" sviluppatu da a Fur International Society (IFF). Stu prugettu darà una garanzia per a prutezzione di l'animali è a certificazione di u sviluppu durevule in Europa, i Stati Uniti, u Canada, a Russia è a Namibia, chì renderanu veramente affidabili i standard sostenibili è verdi di l'industria di a pelliccia.
微信图片_20210607194946
Michelle Burke, CEO di Louis Vuitton, hà dettu à u ghjurnale talianu IL sole 24 ore l'autunnu scorsu chì Louis Vuitton ùn hà micca rinunziatu u so pianu di aduprà a pelliccia. Hà citatu a certificazione etica di a so splutazioni, a praticabilità di i materiali, è u spiritu artigianale di l'industria di a pelle per centinaia d'anni per spiegà a sustenibilità di a pelliccia è a so attitudine.
微信图片_20210607194950
LV Louis Vuitton 2021 serie di pellicce naturali
微信图片_20210607194955
Pelliccia naturale di a serie Fendi 2021
"I plastichi ùn sò micca à a moda in u 2021, è i cuncettori è i rivenditori rispunsevuli devenu sustene a brama di u publicu per a sustenibilità aduprendu tessili naturali più durevuli", hà dettu Mike Brown, direttore di u sviluppu durabile è di a cumunicazione à l'alleanza di e fibre naturali. Aspettemu di cuntinuà u nostru dialogu cù Saks, Macy's è altri rivenditori è marche chì volenu sapè a verità. »


Tempu di posta: Jun-07-2021