IFF lancia a Strategia di Sostenibilità - 'Pelliccia Naturale'

Par furfashion

U 17 di frivaghju di u 2020

L'industria di a pelliccia glubale hà lanciatu un ambiziosu prugramma è una direzzione chjara di viaghju per l'industria è una catena di fornitura più larga intornu à u benessere di l'animali, a prutezzione di l'ambiente è per e persone è e cumunità chì travaglianu in u settore in u quadru di a so prima strategia di sustenibilità.

A strategia hè stata lanciata da a Federazione Internaziunale di Pellicce (IFF), l'organu mundiale per u settore di a pelliccia, in un avvenimentu chì coincide cù a London Fashion Week in l'Ambasciata Danese in Londra u 17 di ferraghju.

CHEF EXECUTIVE OF IFF, MARK OATEN CUMMENTATA:

"Questa strategia stabilirà un quadru è ambizioni future per u settore di a pelliccia, basatu intornu à i scopi di sviluppu durabile di l'ONU, è cunsisterà in iniziative globali rivoluzionarie, interventi mirati è obiettivi chiari chì sposteranu l'industria à diventà veramente sustenibile. .

"A pelliccia hè unu di i materiali naturali più sustenibili, l'epitome di a" moda lenta ", è hè una industria chì vale una stima di 30 miliardi di dollari à l'annu chì impiega centinaie di millaie in u mondu sanu. Tutti quelli chì participanu à u settore è più largu a catena di furnimentu hà un rolu da ghjucà in l'aiutu à a realisazione è à a consegna di questi obiettivi ambiziosi è sta strategia li aiuterà à fà quellu ".

A Strategia di Pelliccia Naturale serà cumposta da 3 pilastri chjave è 8 iniziative maiò:

Bonu per u Benessere

Bonu per l'ambiente

Bonu per a Persone

U comunicatu stampa chì incorpora l'8 iniziative maiò pò esse truvatu quì

A Strategia di Sostenibilità si pò truvà quì

Sentimentu di l'industria: u nostru mondu hè un bellu mondu. Tutti vulemu perseguite è suddisfà, u pelu cum'è u capimachja di a moda ùn pò mancà. Ancu se per un cortu tempu, alcune persone rifiutanu a pelliccia sottu à a prutezzione di l'animali, stu tippu di discorsu ùn hè perfettu. Per via di l'animali, duvemu prima piantà di manghjà carne. Bovini, pecuri, porchi, gaddini è cusì sò ancu animali, è questu hè u più numeru. Prutege l'animali ùn significa micca chì ùn duvemu micca risponde à i bisogni di l'omu. Li alzemu bè è li lascemu compie tranquillamente a so missione. Chì a so bellezza continuessi à mustrà intornu à noi. hè un bellu viaghju. Ci sò qualchi individui chì tumbanu crudelmente, ma hè una minurità, è serà gradualmente megliu. U pelu hè una materia urganica, chì hè innocu per l'esseri umani è a terra. I tessuti chimichi ùn li ponu rimpiazzà. Credemu fermamente chì u nostru amore per a pelliccia continuerà per sempre.


Tempu di posta: Mar-25-2021